niedziela, 31 stycznia 2016

Q&A pytania i odpowiedzi

W komentarzu pod jednym z poprzednich postów ktoś z Was podrzucił mi pomysł na nowego posta. Pomyślałam sobie: czemu nie?
Dlatego też w tym wpisie dowiecie się nieco więcej o mnie ;)

zdjecie: grafika google 

Będzie to Q&A, czyli pytania i odpowiedzi zaczerpnięte z innych blogów.
No to zaczynajmy!

1. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się bardzo spontanicznie. Któregoś wieczoru zasiadając przed komputerem wpadłam na pomysł, by założyć bloga. Długo zastanawiałam się o czym mam tutaj pisać i padło właśnie na tematykę fotograficzną.

2.Do czego masz największą słabość?
Największą słabość mam do piernikowej kawy i słodyczy, których powinnam unikać ;)

3.Dzień bez czego jest dniem straconym?
Ostatnio w szkole usłyszałam, że dzień bez podlizywania się nauczycielom jest dniem straconym i doszłam do wniosku, że coś w tym jest ;) Dzień stracony to dzień bez uśmiechu na twarzy!

4.Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
Za 10 lat, widzę siebie na kierowniczej posadzie w dużej redakcji. 
A co! Trzeba być lekkim optymistą!

5.Uprawiasz jakiś sport?
Jedyny sport jaki w ogóle uprawiam to narciarstwo. Pierwszy raz stanęłam na stoku już jako mała dziewczynka i to pozostało mi do dzisiaj. Poza tym kiedyś pływałam, ale teraz nie pałam do tego sportu jakąś miłością.

6.O czym marzysz?
Marzę o szczęściu w tabletkach, słodyczach bez kalorii i o obiektywach, które będą takie tanie jak codzienna gazeta w kiosku.

7.Rodzina i przyjaciela, czy kariera?
Hmm, ciężko odpowiedzieć na to pytanie. Myślę, że początkowo kariera, ale nie wykluczając rodziny i przyjaciół.

8.Wolisz książki, czy filmy?
Zdecydowanie wolę filmy. Z książkami nigdy nie było mi po drodze, a filmy od zawsze lubiłam i tak pozostało. Ostatnio w kinie leci pełno fajnych filmów, więc zdecydowanie FILMY! 

9.Jakie masz plany fotograficzne na ten rok?
Plany nie są jakieś sprecyzowane. Chciałabym powiększyć swoje portfolio, poznać nowych, ciekawych modeli, bądź modelki ;)

10.Świat powinien być...
Bardziej optymistyczny, pozbawiony fałszywych ludzi.


12 komentarzy:

  1. fajne odpowiedzi
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi. Dobrze, że jesteś optymistycznie nastawiona do życia i przyszłości. :) Rozbawiło mnie 3 pytanie :>

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi. Dobrze, że jesteś optymistycznie nastawiona do życia i przyszłości. :) Rozbawiło mnie 3 pytanie :>

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że postanowiłaś założyć bloga na której jest tematyka fotograficzna. Świetne odpowiedzi :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również kiedyś planowałam założyć bloga gdzie dodawałabym swoje fotografie lecz z czasem zmieniłam swoje zainteresowania i powstało coś innego. :)

    Obserwujemy ?:*
    Również zapraszam na wyprzedaż szafy (sweterki w stanie idealnym za 30 zł) :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2016/01/zimowa-wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. haha ja także na podobnym miejscu widze się za 10 lat

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W opisie masz napisane ze uczysz się za informatyka czemu nie poszlas na humanistyke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pokierowało mnie życie. Gdy wybierałam technikum i zawód nie widziałam jeszcze za bardzo co chcę robić w życiu.

      Usuń
  8. Super Q&A, też nie lubię czytać a za to kocham filmy ♥ Ostatnio oglądałam ,, Królowie lata'' bardzo fajny film na wieczór, możesz zobaczyć bo bardzo fajny ;)

    [KLIK-nowy post ;)]

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, pozytywna z Ciebie osóbka :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądre odpowiedzi do bardzo ciekawych pytań! :)
    Odpowiedź na 3 i 6 - tak bardzo ja w tym momencie. ;)
    Pozdrawiam!

    http://princess-diaries-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też założyłam bloga całkowicie spontanicznie ;) Fajne Q&A!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń