sobota, 2 stycznia 2016

Pierwsze kroki na blogu

Witajcie!

Nadszedł w końcu dzień, w którym pojawił się w końcu mój blog, no i oczywiście pierwszy post. Długo zastanawiałam się o czym w nim napisać. Krótką informacje o mnie czyli autorce możecie przeczytać w opisie po prawej stronie, więc tę kwestię pominę. Na blogu przede wszystkim chciałabym uwiecznić moje pierwsze kroki w fotografii, lecz pragnę również pokazać Wam większą ilość zdjęć .Na facebookowym fanpagu ciężko ciągle spamować zdjęciami, a tutaj będę miała taką możliwość. Czasami w postach pojawią się również informacje jak osiągnęłam na zdjęciu dany efekt, jakie ISO w nim wykorzystałam, jaką zastosowałam przysłonę oraz wiele innych wskazówek przydatnych w fotografii. Będzie również trochę o moim życiu , filmach , modzie ...

Mam nadzieję, że zostaniecie na moim blogu dłużej! ;)




2 komentarze: