sobota, 30 stycznia 2016

Nowa sesja, nowe pomysły !

Witajcie kochani!
Wiem, wiem trochę mnie tutaj nie było, ale to wszystko przez brak czasu.
Mam w szkole lekki "młyn", ale postaram się bywać tutaj regularnie.

Przychodzę do Was z nową sesją, która odbyła się w zeszłym tygodniu.
Sabina była moją pierwszą modelką spoza mojego grona znajomych ;)
Bardzo cieszę się, że napisała, gdyż zdjęcia wyszły znakomicie.
Postanowiłyśmy udać się standardowo w okolice bielskiej starówki, jak i w okolice Sfery.
Poniżej możecie sami ocenić efekty naszej pracy.






6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Cudowny sweterek zapraszam do mnie http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia niezłe :)
    Ja tam amatorsko fotografuję i do tego aparatu brak ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz post z pytaniami i odpowiedziami!:) chetnie poczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Moim zdaniem kariera jest równie ważna jak rodzina.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako;alek mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia!
    Najbardziej podoba mi się to ostatnie, jest w nim coś... tajemniczego (?)
    www.sophieasaqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń