sobota, 13 lutego 2016

Kroplą deszczu

Hejo!

Punktualnie wczoraj po godzinie szesnastej rozpoczęłam bardzo długo oczekiwane ferie! ;)
Jeszcze chyba w żadnym roku nie były tak upragnione jak w tym. Teraz mam dwa tygodnie wolnego i mnóstwo pomysłów na sesję. Pierwsza prawdopodobnie już w najbliższą środę jeszcze w klimacie walentynkowym. Z chęcią podzielę się z Wami jej efektami ;)

Dzisiejszy post będzie trochę o makro-kroplach. Dzisiaj rano upolowałam idealną scenerie właśnie do takich zdjęć. Aby robić zdjęcia makro w całkowitym przybliżeniu nie potrzebujemy drogiego sprzętu. Podstawową lustrzanką, a nawet zwykłym aparatem przy odrobinie wysiłku możemy uzyskać wspaniały efekt, który  jeszcze bardziej udoskonalimy w programach graficznych.

No i najważniejsze... W niedzielę Walentynki! Osobiście nienawidzę tego święta, ale dla wszystkich tych  zakochanych jak i singli ciągle szukających miłości wszystkiego najlepszego ;)

Poniższy efekt uzyskałam przy f/5.6, czasie ekspozycji 4000s i dosyć wysokim ISO (2800).











12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zdjęcia!
    Ja właśnie kończę ferie, życzę udanego wypoczynku :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło ♥ Ja nie umiem robić zdjęć, a ustawianie to nie moja bajka.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjęcia! Życze Ci udanego wypoczynku na feriach :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku cudowne Ci wyszły! Mają taki klimat. I ta uchwycona kropelka deszczu :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny post! :3 Może wzajemna obserwacja :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również właśnie zaczęłam ferie ^-^
    Cudne zdjęcia.
    mój blog: klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham zdjęcia makro, pięknie wyszło!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugie zdjęcie jak naprawdę bardzo ładne :))
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam nic do tego święta, jeśli tylko sprawia okazje spędzania wspólnie miłych chwil :) Byle nie ulec komercji ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia :)
    Również mam ferie, które pewnie wykorzystam na sesje ;)
    A co do Walentynek, to sądzę, że to dzień jak każdy i nie ma co się przejmować. Jeśli ktoś jest zakochany może w końcu wyznać miłość :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ujęcia :)
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń